26 Augusti 2010






Kom hem för en liten stund sedan, har varit ledig hela dagen idag vilket har varit riktigt skönt, så bestämde mig för att åka ner till stan och kolla ifall min skjorta var kvar som jag hade kollat på, vi kunde liksom inte skiljas åt så min kära syster köpte den till mig för jag är pank hehe, en bild på den får komma in på bloggen imorgon för är sjukt trött.

Jag är väldigt dålig på att lägga ut bilder på mina så kallade "outfits" som alla bloggar alltid lägger ut och det är bara för jag inte har en egen kamera än och ingen som kan ta bilderna åt mig är så krångligt att försöka ställa kameran någonstans (brukar låna min pojkväns systemkamera) skall nog iallafall åka och låna min pojkväns stativ imorgon så skall ni få några av mina favorit outfits att kika på.

Idag har jag varit så lat att jag inte orkat laga mat så det fick bli hämtmat, wokad kyckling med bambuskott och nudlar och krusbärs dricka! åh fyfan vad jag skall vräka i mig hehehehheheh. Hörs senare eller imorgon! ha det gött så länge hejsvejs nudelface (hehe humor)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0