19Juli 2010


Jävligt pepp inför fredagen som kommer nu, för då kommer min pojkvän hem igen han har åkt och jobbat i danmark och han har/ska vara borta i en vecka, jag är inte van vid att han är borta så haha jag blir lite ledsen.

På fredag skall vi ut och äta och ha en mysig hemmakväll med film och massa gott! Jag har suttit uppe hela dagen med att fråga mina vänner om dom kan rösta på mitt/mina bidrag angående Nelly.com tävlingen, jag vet ju redan ju att jag inte kommer vinna dom otroliga priserna! dessutom har jag glömt att lägga ut klänningen jag vann ifrån Nelly! Det får jag allt ta och göra imorgon! haha faktum är att jag grät när jag fick redan på att jag vunnit den! nu blir det till att kolla film hade tänkt att kolla på Stardust! Det ska vara en lite magi film, jag tipsar er imorgon hur den var.  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0