29 Juli 2010



Jag har inte kunnat skriva för jag har inte haft något internet, sladden var sönder för en liten katt vid namn Sally som hon nu heter hade lekt med den. Jag tänkte lägga upp bilder här på bloggen när jag var nere vid sjön och grillade med några nära och kära efter detta inlägget som jag hade lovat.

Idag åkte min pojkvän iväg till England där han skall stanna i en vecka. Hans kära syster skall då gifta sig så han sitter just nu på flygplanet med sin mor, så nu skall jag vara utan han en hel vecka igen men det skall nog gå bra jag har ju mina kära vänner att umgås med. Ikväll händer det absolut ingenting, för som vanligt regnar det i borås! så hemmakväll here i come. Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0