6 september 2010

Idag började jag skolan klockan 10 vilket jag gör varenda måndag, tur det annars hade jag aldrig kommit upp för jag är absolut ingen morgon person.

Jag hade bara två lektioner sen hade jag tid hos tandreglering för att byta ut tandställningen på övre sidan och få en på nedre, ganska bra på att förklara sånt här men när jag kom fram visade det sig att dom hade något fel i systemet så jag fick bara byta ut ståltråden som jag kallar det som sitter i tanställningen och fick inte en tid förens i november angående nedre tänderna för att dom inte hade någon tidigare tid, är sjukt sur för vill på med allt så jag kan bli av med allt igen.

Har även massa nytt i garderoben som ni inte sett än, köpte lite småsaker idag som jag hoppas på att jag skall orka ta kort på imorgon. Nu skall jag sussa gott fast inte riktigt än först lite O.C! Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0