7 september 2010








Nu är jag hemma ifrån skolan, eller det har jag varit en stund har hunnit käka mammas goda köttfärslimpa med potatis, sallad, lingon och hennes otroligt goda egna brunsås! som hon hade lagat innan hon for iväg till sitt jobb. På bilden här nedan ser ni även min tv där precis ett O.C avsnitt är slut kan inte sluta kolla är helt fast.

Det jag hade på mig idag var en svart långklänning ifrån H&M, tröjan eller koftan är också från H&M och ett mörkbrunt halsband med massa trä saker som inte syns sitter runt halsen ifrån MQ (är så bra på att förklara saker) det vet mina nära och kära om haha men ni kan se halsbandet i nått inlägg här nedanför för jag hade på mig nästan samma kläder här om dagen när jag och min gubbe hade lagat mat. Nu skall jag iväg hem till min pojkvän vi skall nog ut och kanske fota naturen lite eftersom solen skiner och gör vi inte det så gör vi väl nått annat haha. Take Care! Puss





Kommentarer
Postat av: cassie

HERREGUD vad du är snygg!

2010-09-21 @ 19:24:42
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0