måndag

Idag började skolan och lovet var slut! Det är helt sjukt hur trött jag var imorse nu när jag vant mig vid att kunna vara uppe hur länge jag vill och sova hur länge jag vill, men jag kom upp ur sängen och till skolan. Idag har jag också besökt tandläkaren angående min tandställning dom bytte ståltrådarna och spände åt den! Jag är så himla trött på den och vill bara ut med den just nu men får vänta ett tag till.
Dessutom har jag inte berättat om vad som hände i helgen! i helgen var nämligen jag och min syster med Jenny (en kompis till linda) vars är modell! så vi fick hänga med henne och fotograferas vilket har varit en sak jag velat göra länge typ " hinna med innan man fyller 30 listan". Nu har jag iallfall gjort det och är super nöjd hoppas det blir någon mer gång framöver! bilderna ska jag fixa upp på bloggen när jag fått dom!
Nu ska jag äta middag och sedan ligga och dega framför tv hela kvällen! så jävla skönt! bjuder på en bild på snygga Kate Moss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att du hade varit med och tävlat om ett valfritt smycke från hoof store. Tänkte nämna att jag har en sån tävling igång nu om du vill ha en ny chans att vinna. http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2011/february/vinn-valfritt-smycke.html#comment

2011-02-26 @ 14:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0