Lördags

Lördagen bjöd på en krogenrunda. Kvällen började hos David (en kompis till min pojkvän) där alla nära och kära befann sig. Där drack vi, lyssnade på musik och knaprade på massa gott.. På mig hade jag ett lätt rött läppstift en klänning med djup urringning där back och den omtalande skinnjackan som nästan alla har från förr förra året (tror jag) H&M. Tyvärr har jag inga bilder från den kvällen.. bilden på mig är dock tagen ett litet snäpp tidigare men jag såg nästan likadan ut så tänkte att det var roligare med en bild till inlägget. Ha det gött heyyy

Kommentarer
Postat av: Evelina

rösta gärna på min klänning på nelly.com jag röstar självklart på din klänning. Länksidan är:



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CgKTZxvZeReWEoupEzH4Camwfy5QgHeinmzCZia4y3N3g9ikxnb1#Gallery

2011-07-06 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0