Angelica Blick

Angelica Blick! har nu en tävling om ni har missat det den går ut på att ni skall välja ett plagg/skor/väska ja ni förstår.. det är från nelly och sedan beskriva hur ni skulle matcha det och varför just ni skall vinna! hon har beskrivningen i detta inlägget http://nyheter24.se/modette/angelicablick/2011/12/31/angelica-%E2%99%A5-nelly-competition/ så är ni sugna på att få chansen att vinna ett presentkort värde 1000 kr tror jag det var så tar länken er dit och är ni inte? så varför inte gå och läsa angies blogg!
haha jag kom nyss på att jag trodde man skulle välja ett plagg man ville vinna så jag valde ju mitt favorit plagg och skrev att det vorre en dröm att få det haha åh herregud men aja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0