jo men tjena




jag har inte orkat skriva på ett tag, vilket betyder att det här med blogg inte är min grejj, för jag har inte ekonomin till att ständigt köpa kläder, skor och allt annat jag skulle vilja ha men jag ska försöka bättra mig fick lite skäll av anna idag angående bloggandet! under denna veckan som varit har jag inte gjort någonting alls faktiskt. men min pojkvän har fyllt mina dagar med lycka må jag säga! han har sovit hos mig sen förra fredagen alltså en vecka, Vilken grabb! i tisdags var det dessutom 2 år och 3 månader för mig och min pojkvän! brukar inte vara tjejen som räknar månad för månad, men det här är ju underbart! till detta inlägget får ni en bild på mig och min pojkvän



Kommentarer
Postat av: Anna

Massor med Grattis till er!

är glad för din skull <3

och nu fan börjar det likna

något med bloggandet

Puss!

2010-04-25 @ 09:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0