23 Augusti 2010

Hej alla läsare, min dator har varit sönder när jag och mina vänner hade lagat mat här hemma hos mig och precis skulle sätta på en film via datorn som är kopplad till tv.n så dog datorn, så har varit utan internet ett tag nu har massa nytt i garderoben och tyvärr har alla mina saker försvunnit ifrån datorn men som tur är så gick den att fixa och det gjorde ju då min kära underbara pojkvän snacka om att jag är glad va!! och ni visste ju inte att han har varit borta ett tag och har därför inte kunnat kolla på min bästa vän "datorn" men nu funkar allt! awesome

Skolan började dessutom idag och jag är redan helt lost på den, när jag steg in i klassrummet och såg alla människor sen förra året sjönk helt plötsligt mitt humör, trivs inte alls i min klass. Men nu måste jag faktiskt sova börjar klockan 08.20 imorgon och inte nog med det vi skall göra en massa prover igen samma som förra året helt onödigt. Ta hand om er så länge så skall jag allt försöka få igång på bloggen igen Hugs & Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0