1/4 2010 april, april!

Godmorgon!

jävligt pepp på nästa vecka, eftersom det är lov! jag hoppas innerligt att det ska bli ett roligt lov. Just nu befinner jag mig hemma. Jag var inte i skolan idag pågrund av att jag är såpass förkyld och har inte alls mått bra. Lite tråkigt eftersom lovet börjar idag och hade velat krama mina vänner innan lovet började men vi får hoppas att vi kanske ses endå! Jag ska snart hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite, väntar på att jakob ska komma hit och sen får vi se vad vi gör. Det är ju underbart väder idag! Jag måste berätta om mina drömmar dom är helt sjuka! jag drömmer alltid om att någon blir skjuten eller att jag blir biten av antingen hundar, katter, lejon, tigrar eller överhuvudtaget något annat jävla litet djur. Hur skumt är inte det? så jag sökte på google.se "drömtydning" bara för skojjs skull. detta var det jag fick veta

Hund : Snälla hundar betyder bara bra saker, men om de morrar eller bits så ska du tolka drömmen som en varning för fiender eller falska kärleksbetygelser.

Katt : Det är inget bra tecken att drömma om en katt. Katter förutspår trassel, problem, och otrohet.

Vapen : Varnar för att du blir orättvist behandlad!

Kaniner och liknande smådjur
: utökning av familjen, nya ansvar i hemmet.

Stora kattdjur
: en auktoritet uppmärksammar dig, kan vara en chef eller en förälder.

Enligt detta så kan jag inte se något posetivt, förutom utökning av familjen, haha bara det inte är jag som ska få göra det jobbet! så blir jag glad. Men allt det andra är ju lite wierd, och klart man får funderingar eftersom jag drömmer om det så pass ofta! Kanske får ta och skaffa mig en drömfångare det är som en stark beskyddare som användas av indianerna förr i tiden, den skyddade mot onda drömmar och andra. skulle också fått blivit en liten bild till inlägget men förtillfället funkar det inte att fixa, och nu ska jag kila in till duschen. Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0