cooperfestivalen 2010















cooperfestivalen 2010 och på sista bilden ser ni mitt kottfår och min pojkväns till höger haha. Han tyckte att mitt var fult vilket jag inte håller med om! alla ser ju att mitt ligger ner och inte ser missbildat ut. PUNKT SLUT!

Ikväll blir det nog alkohol för hela slanten! föresten jag har glömt att berätta att min kissemisse är hemma nu! Det var en tjej som hade tagit hand om henne så hon har haft det bra! kommer komma massa bilder säkert några inlägg eftersom jag varit dålig med skrivandet! men nu skall jag duscha och sedan skall jag ringa mina damer och meddela att det nog blir party! ta hand om er så länge kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0