23 september 2010




Idag började jag skolan 08.20 och skall sluta 13.20 men vi slutar alltid klockan 12.50 för sista lektionen vi har är gymnastik. Efter skolan åkte jag och köpte två par mysiga örhängen, skall ge er en bild på det imorgon tyvärr får det bli bra med mobil bild för min pojkvän har ett jobb han skall till Göteborg imorgon och fota ett bröllop.


Imorgon slutar jag 11.00 som varje fredag otroligt skönt måste jag säga! men vet fatkiskt inte vad som kommer hända har inga direkt planer för fredagen men hoppas på något kul. Ni får en bild på kate Moss till detta inlägget bara för att hon är sådär snygg så man får ont, så nu iallafall skall jag hoppa ner i sängen och kolla på two and a half men med lite kvällsmat brevid hehe! hejsvejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0