cut the crap



Tills gnistan i dina ögon försvinner och tills strykan i dina ord tynar bort, allting förblir i obalans.




Just nu sitter jag i photoshop och fixat lite saker, idag är det söndag och jag har gjort ingenting absolut ingenting har kollat på hela säsong 3 av O.C och käkat thai. Ikväll skall jag göra min matte läxa. ni får även ett smakprov på hur jag såg ut igår innan jag och mina tjejer skulle på lokalfesten som en kompis hade men det blev inte som vi hade tänkt. nu vidare till läxorna, hejsvejs



Kommentarer
Postat av: (evelina din kompiz johansson)

snygggaste tieep!

2010-09-15 @ 16:53:42
Postat av: (samma som ovan)

saknar dig tieep! sadface :(

2010-09-15 @ 16:54:42
Postat av: Sandra Björkefjord

miss u too beztiiiis!

2010-09-17 @ 08:52:25
URL: http://sandrabjorkefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0