new in my closet


Skor från H&M

Jacka från H&M

backpack från Gina

Linne H&M

Klänning H&M

Klänning H&M

Kavaj secondhand

H&M

H&M

ringen till väster är från Indiska andra från Glitter


Det mesta av det har jag handlat i slutat av förra månaden men har varit allt för lat för att lägga ut bilder på det. Det som jag köpte idag var skorna från H&M, Jackan och den svarta klänningen från H&M också, som ni märker handlar jag nästan bara på H&M. Nu fick ni även en ganska synlig bild på min favorit kavaj dock ser den glansig ut på bilden vilken den inte är ett dugg. Båda ringarna ni ser här ovan har redan blivit fula och jag köpte dom för ungefär 2 veckor sedan (Y) gött det är så kul att köpa smycken när det blir så. Någon som har tips om vart man kan hitta korsörhängen? har letat som ett djur i alla affärer jag vet att det går beställa vet massa sidor men vet inte om jag orkar beställa dom.


Just nu sitter jag och väntar på att klockan skall gå lite för idag blir det middag hemma hos anton alltså kräftskiva, sedan blir det alkohol för hela slanten, Vad skall ni göra en fredag som denna ? kram


Kommentarer
Postat av: cassie

den volangiga klänningen från H&M, snälla visa den på! :)

2010-09-21 @ 19:23:43
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0