söndag

Här har ni en mys låt av Kelly Rowland i inlägget under, en friend till mig länkade den idag och den har varit på 24/7 sedan dess, angående bloggandet dom senaste dagarna så har jag inte orkat blogga för jag har mått lite dåligt av personliga skäl, men jag lovar att försöka bli lite bättre på det fast jag är så jävla lat.
Nu är det som sagt söndag igen och hela helgen som sagt så har jag  inte gjort något alls för jag har inte mått helt okej, idag städade jag lite och sånt där tråkigt som man brukar ta och göra på söndagar, imorgon börjar jag skolan klockan 10 vilket är så skönt, nu skall jag lägga mig i sängen med min sprite som står och väntar nerkyld i kylskåpet och titta på Two And A Half Men. Ha det kanoners gott folk!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg



http://smekizz.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html#comment



Http://smekizz.blogg.se

2010-09-27 @ 00:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0