måndag









Första bilden är tagen på bubblor andra är på Stacy och tredje är på lilla Willma min systers charmtroll. Idag har det varit en dag full med lycka, slutade dock skolan klockan halv 3 vilket är endå ganska tidigt men att komma hem och har besök ifrån en sån här liten tös så får man absolut inte sitta still haha.


Det har varit en jävla dag om jag får säga haha, nu skall jag lägga mig ner i sängen för jag har världens huvudvärk jag äger ju tyvärr ingen kamera för tillfället nu så allt jag skall ta en bild på kommer nog bli en kamera bild (Y) men det får ni nöja er med har ju inte tagit kort på örhängerna och sånt som jag skulle för helgen inte blev som den skulle, men vi hörs imorgon igen! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0