hej hej hej

hej hej hej alla söta människor. Här sitter jag iallfall. Dagen har bjudit på fint väder, promenad och matlagning (har vräkt i mig tacopaj) så jag sitter här och vill spy på allt!!! föresten kenzasfanpage har tävling igen, angående tävlingen om plattången, den är inte klar slutar imorgon om jag minns rätt så ta er in o försök vinn! dessutom har dom en tävling angående löshår, vilket jag kan en del om eftersom jag har haft det i över 6 år så jag är ju självklart med och tävlar. Nu ska jag bädda ner mig själv och ta fram kontrollen till mitt PS3 och spela. Är som klistrad framför det just nu haha. Ha det göötttt heeeey

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ljuvligt hår!

2011-05-14 @ 14:58:45
URL: http://fannysahlin.blogg.se/
Postat av: Jessica

dålig uppdatering det sista, förbättring tack! vill ju läsa din blogg. otroligt fin är du btw!

2011-06-06 @ 23:25:23
Postat av: sandra

Tack Fanny, vad glad jag blir.. jo jessica det vet jag mycket väl :/

2011-06-09 @ 12:23:23
URL: http://sandrabjorkefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0