kenzasfanpage.blogg.se

Nu har Kenzasfanpage .blogg.se en tävling igen vilken dessa tjejer har mycket av! denna gången handlar det om en plattång, vilket alla tjejer nästan behöver och vill ha. Jag har ju som jag sagt innan? extensions vilket jag haft i 6 år, för mitt hår är kort, slitet, avkapat, tunnt dessutom krulligt med som satan haha och jag har en billig plattång. Kan vara super att vara med och försöka vinna nått sånt här. Jag tycker ni skall vara med, länken leder till just det inlägget. Bjuder på en bild så ni får se för vet att jag inte lagt ut nått innan :) Ta och klicka in er nu och börja tävla vettja dessutom får man med värmeskydd :D Kram
http://kenzasfanpage.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-plattang-fran-beautynetse.html?_tmp=51d3b26129eedd524a58db420e697a76a3f193d2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0