måndag

Hejhej.. Idag har det varit en fullspäckad dag i skolan vi har sminkat hela dagen, skulle lämnat sminkboxen i skolan idag men på nått sätt lyckades jag få med mig den hem igen, får ta med mig den imorgon igen. Bilden är inte så gamma men ja inte helt ny heller.. första gången jag lyckades med lösögonfransar! haha snart är det ju jullov och tack gode gud för det jag är klar med allt i skolan och mina betyg ligger på topp, aldrig i mitt liv att jag haft sån här tur. Jag har dock inte hittat en nyårs klänning än vilket gör mig lite nervös men jag får hålla ögonen öppna! Nu hade jag tänkt att jag skulle lägga mig o sängen med en kopp tee' och kolla på Vampire Diaries är helt fast haha! Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKALENDER!

snygg tjej!

2011-12-19 @ 18:07:36
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0