lördag

Igår kväll satt jag bara hemma och jag har lånat min pojkväns kamera i några veckor vilket är ganska länge men han ringde mig igår och sa att han behövde ta med den hem. Så det var sista dagen med en kamera alltså för nu haha för klart jag kommer sno den snart igen hoppas jag, men nu när jag väl fått låna den så har jag inte fotograferat nästan nått. Så igår bestämde jag mig för att fotografera mig själv haha, inget jätte seriöst dessutom kan jag inte påstå att jag är bra på det för jag har nästan allt att lära, men ni får en bild!
Ikväll skulle jag egentligen gått ut med mina tjejer men har haft sån jävla huvudvärk och jätte ont i öronen och gissa vad det var? jo början till öroninflammation (Y) sjukt kul så kan inte gå ut idag, kvällen spenderas alltså
hemma då. Vad ska ni göra? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0