tips på små förvaring

Ett jätte bra tips på att lägga sina naglack och slippa ha dom stående, dessutom är skålen rätt fin, den fyndade jag på ekohallen (Y) när jag och min mor var där för att köpa en internet-sladd. Smyckesträdet är köpt på Halens dom är dessutom lite "maffigare" än dom flesta andra jag sett vilket jag gillar! behöver dock typ 3 träd till för resten av smyckerna ligger i kartonger osv haha. Min pojkvän däremot tycker ju att dessa smyckesträden bara är fula och att allt ser stökigt ut men själv tycker jag dom är fiffiga! Dessutom har jag ingenstans att lägga alla mina stackars ringar, letar efter ett fint smyckesskrin :)) haha om någon hittar hit så skriv tips till mig om ni vet någonstans man kan hitta dessa (har aldrig länkat min blogg till någon eller någonstans) så kan ju inte förvänta mig något haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0