Tisdag

Dagens frukost bestod av gröt, sylt och knäckebröds bitar ! sjukt gott. Idag var det en rätt kort dag (tisdag är egentligen en av våra längsta dagar) men vi hade friluftsdag så halva dagen gick nästan bort! Idag är jag så fruktansvärt trött så det finns inte, så den här tisdagen spenderas hemma.
Jag är inte precis tjejen som bloggar seriöst och varje dag dessutom brukar jag inte lägga ut så många inlägg och skriva vad jag har på mig men idag hade jag kängor från skopunkten, svarta jeans, vit oversize tröja, skinnjacka + grön poncho! Men nu ska jag laga spenatsoppa och ägg, stor favorit!
BRAAA att bloggen funkar och inte gör inläggen helt mongo men visst (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0